Forum Anamoja mio Dzielisz j Zajrzyj Strona Gwna Anamoja mio Dzielisz j Zajrzyj
Ana..Moja mio... Patrz jak umieram..
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Jedyne co jest w nim fajne to takie żywe kolory i zdjęcia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Anamoja mio Dzielisz j Zajrzyj Strona Gwna -> Przeszkody..
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 19:56, 10 Kwi 2014    Temat postu: Jedyne co jest w nim fajne to takie żywe kolory i zdjęcia

Jeśli masz jakieś pytania albo coś Cię niepokoi, pisz i pytaj.
[link widoczny dla zalogowanych]
Elpida - napisałam maila Asiu, jak Twoja blizna? Dzien 1 dobiega konca ;x
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem czy mnie jeszcze ktos pamięta, bo pisałam dawno, po operacji jestem juz pół roku, wszystko jest w porządku - od hormonów i wapnia poczynając na bliżnie skończywszy ...
Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiem jeszcze tyle, ze ciesze sie ze sa obrazajace niedowiarki, my jestesmy zdrowi i piekniejsi a oni...coz natura zajmuje sie nimi w pierwszej kolejnosci.
Jeśli chodzi o spadek wagi - wszystko jest kwestią szybkości metabolizmu.

Zależało mi na poprawie wyglądu nóg i pośladków. [link widoczny dla zalogowanych] Igraine, widze, że masz to samo co ja.
Właśnie jestem na etapie szukania noclegu. To jest nowy Bond. wiem zę na pewno można to też tam kupić, ale dopóki się nie zadomowie wolę mieć niewielki zapas. Szybko polecialam po pallette aksamitny braz aby przykryła pomarancze. Jak przy ostatnim zabiegu powiedzialem chirurgowi ze slyszalem o klamrach na wrastajace paznokcje to mnie praktycznie wysmial. [link widoczny dla zalogowanych]
czesc ja mam 135cm i 10 lat,mama czesto kupuje mi super ubrania w Smyku lub 5,10,15-swietne sklepy i mozna sie dobrze ubrac(teraz sa fajne spodnie,dzinsy z moimi ulubionymi bohaterkami z bajki Witch-napewno spodobaja Ci sie-polecam) obiecuja gruszki na wierzbie i inne cuda a to oni wszystko zgarniaja. Uważam wręcz przeciwnie - że jestem na dobrej drodze. wreszcie postanowiłam dolozyc troche i teraz mam taki bardziej profesjonalny magnetyczny.... 071-78-56-333. Mam nadzieje, ze grudki zdarzaja sie rzadko A w takim razie jaka jest najbezpieczniejsza metoda powiekszenie ust? dziekuje Wam za info
[link widoczny dla zalogowanych]
wiadomo wtedy uslugi sa tansze np farba 40-70 zl
mam 175 cm i w zyciu nie chcialabym byc niższa
pomoglo po 10dniowej kuracji z tym ze teraz co chwila siku mi sie chce ;p i gdy juz pojde sie wysikac to yyy leci kilka kropelek przy czym bardzo mnie boli wiec nie wiem czy to z tego czy coo...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A takiej pod zadnym pozorem nie wolno.
[link widoczny dla zalogowanych]
jak myslicie :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
osobiscie nie slucham beyonce bo to nie ten gatunek muzyki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no i Brodkę
Dla mnie zabójstwo.

Na oddziale gdzie leżałam pielęgniarki wręcz namawiały do powolnego wstawania i oczywiscie pod ich asystą korzystania z toalety.Pierwsza wizyta w WC jest dokładnie taka jak opisujesz, ale przy kolejnych próbach miałam juz więcej sił i opanowałam do perfekcji metody wstawania z łózka i poruszania sie po korytarzu [link widoczny dla zalogowanych] hormony które już się przecież pojawiły powinny uniemożliwić rozwój tej zmiany.
Oczywiście trzeba unikać gorących potraw. trzeba wytrzymac tak pół godziny a parcie jest duże a potem to chodzic do toalety zeby to wszystko z siebie wydalić.. Będę polecać to miejsce! Przynajmniej nie jestes pospolita jak wszytkie solarki. Przechodziłam przez to i gdyby nie rada znajomej dermatolog pewnie byłabym łysa. [link widoczny dla zalogowanych]
z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich ilizarowiczów Draco się już w szóstej części łamał czy nie przejść na strone dumbledora, ale bał się o swoją matkę, wygląda na to, że wcale nie jest taki zły. Przyda mi sie w zawodzie. Miłego popołudnia życze Ahaaa,czyli Ty masz jeszcze inaczej zalecane podawanie Bromegron,widac to jest sprawa inwidualna każdego organizmu... Dzisiaj piąty dzień, na wadze 5 kg mniej, bolą mnie kolana, tak niby bolą, temperatura 36,9 ale nie czuję się źle, tylko trochę słabo. I sie skusiłam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Lubie słodycze.Taka czekolada gorzka ma w sobie sporo magnezu, wiec można skubnac od czasu do czasau.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Albo jak już je to jakieś mięsko, u mojej to działa, np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tę zupę można jeść kiedykolwiek będziesz głodna, ona nie dodaje kalorii.
[link widoczny dla zalogowanych]
od razu się wzmacniają i szybciej rosną, wiem po sobie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jeden osiem (...)
[link widoczny dla zalogowanych]

A nad telewizorem wisi krzyżak . [link widoczny dla zalogowanych] Wytrwałości ,efekty przyjdą
Jestem osobom sympatyczną, spokojną i trochę jeszcze nieśmiałą. chciałabym zapytac czy ktoras z was zna fryzjera ktory umie ciać krecone włosy, znam juz dobrychh fryzjerow od prostych wlosow,kolezanki wygladaja super. Ja dziś 1 dzień zaraz będzie śniadanie... przepraszam nie było mnie cały dzien wczoraj jak tam idzie fanka u mnie ok mam nadziej ze u ciebie tez pozdrowionka ja sie biore za sprzatanie bo pilnie chciałam sie o cos zapytać [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Strasznie się boję pająków, ale o dziwo w domu nie mam ani jednego - bardzo dziwne bo mieszkam na poddaszu i mam drewniane stropy na balkonie i ani razu nie było tam żadnego tłuściocha. albo..www.abcfryzjer.pl Witam Polecam Polecam pierogi ze szpinakiem i Fetą!!!! i nigdy nie widzial mnie w bikini, i nie chce zeby mnie zobaczyl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
handlowej
[link widoczny dla zalogowanych]

ja tez walcze z szóstka,dzis...9-10 dzien,teraz nie wiem,pisze z pracy,jest ciezko,ale mam nadzieje,ze przebrne.pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
To co w czystym i zdrowym jelicie jest fizjologiczną normą, w zanieczyszczonym i chorym zmienia się w patologię procesów fizjologicznych, które często prowadzą do poważnych zmian organicznych. Przeciez musi cos na to istnieć...Prosze o szybkie rady!!Nazwy kosmetykow, jakis sposobów na usuwanie tych śladów zwłaszcza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja polecam adres mailowy ja2e3358@gmail.com polecila mi go przyjaciolka i wkoncu to ktos inny nic ci stali sprzedawcy tab dzialaja
[link widoczny dla zalogowanych]

ps. [link widoczny dla zalogowanych] Wegetarianie takze jedza np,bialy chleb,maka z bialego pieczywa tworzy geste ,kleiste twarde osady na jelitach wiec jakie jest tu oczyszczenie?
przecież ludzie na blogach piszą że ból nie daje im zasnąć. - zalozenie tipsow clear ( szklanych) 45zl powiem wam co ja robilam: Chodzilo.mi ze spotkalam sie z takim twierdzeniem o anemii w czasie glodowki i awitamonozie. Bałam się potwornie, te wszystkie stereotypy o bliznach, huśtawkach nastrojów. [link widoczny dla zalogowanych]
przez jeden krotki maraton(okolo 20km) chudniesz 3-4kg a nikt nie kaze od razu tyle biegac. Ona jest takim ciągle 30-letnim bobaskiem i na taką dziecinkę się kreuje. @rev - no bo ja jestem nienormalny Ale wiesz co? Witam Dziękuję wszystkim za wsparcie. W ogole to chcialam zyczyc wszystkim aby te swieta byly Bozym Narodzeniem w sercu,aby tam panowala milosc,cieplo,radosc i Bozy Duch pogodnych swiat,zdrowych,rodzinnych wypelnionych szczesciem,zaduma nad plomieniem swiecy.Abyscie przezyli ten swiateczny czas jaknajpelniej wewnetrznie.Duzo sil i wytrwalosci,nadziei i ufnosci w dobre jutro A co do inkubowania, to każdy jest przed operacja, ale to również nie boli bo juz wtedy jesteście prawie uspieni, wprowadzaja rurkę do płuc przez gardło aby nie było problemow z oddychaniem.
Hej dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja też zaczynam od jutra
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Anamoja mio Dzielisz j Zajrzyj Strona Gwna -> Przeszkody.. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin